21.Juni.2010

Sitter på min altan i detta underbara väder! Ser knappt vad jag skriver då det blänker på skärmen! MenMen :)

Idag har jag gjort allt förutom att sitta inne, har målat klart alla utemöbler, städat mammas och min bil. Och sen bara njutit av det mysiga och varma väder!

Ska åka till Calle om en timme ungefär. Så tänkte börja packa lite(hans presenter bl.a då han fyller 21 år imorgon! :) Blev två presenter men jag tänker inte berätta vad, det säger jag imorgon istället! :) Men Persson vet nog vad det är om hon tänker efter :D
Så jag sover i stan inatt och åker sen hem imorgon bitti samtidigt som Calle åker till jobbet då det ryktas om att det ska vara bra väder imorgon! SOOOOL + POOOOOOOL såklart! ;D

Nej men jag tar med mig bärbara till Calle så kanske uppdaterar där! :)





Bilder som togs nyss, alltså klockan halv 7! Helt otroligt vad vädret kan förändras! Igår var det riktigt kallt och ruskigt och nu så är det så varmt och skönt att man kan sitta i bikini :)(vilket jag nu gör)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0