23.Juni.2010

Nu blir det att ta en sval dusch! Jag som annars vill ha det varmaste på kranen fasar nu för värmen pga min brända rygg. Men vi får se hure går! Grannen lär höra ett skrik ;D

Imorgon blir det bra väder igen så ska pressa framsidan imorgon istället! Calle kommer på kvällen så ska bli riktigt mys :)

Torsdag, vara hemma och sola hela dagen, packa lite och sen laga mat,sedan kommer Calle på kvällen!
Fredag, lämna bilen hos Calle, ta bussen till bussen(haha) och sen bege mig mot Grissle!
Lördag,Grissle, Ida kommer på förmiddagen så ska bli riktigt mys :)
Söndag, Mysa i Grissle och sen hemfärd! Träffa Calle på kvällen :)
Måndag, Återstår att se!
Tisdag,Calle ledig så vi tänkte hitta på något mys, Grönan är jag sugen på! :)Så jag äntligen får åka mina karuseller :D
Onsdag,Calle ledig så vi tänkte hitta på något mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0