28.Juni.2010

Godkvällens! Ber om ursäkt för dåligt bloggande men har gjort annat idag. Låg vid poolen från 11 till halv 2 ungefär då jag var tvungen att dra till stan för att besikta bilen. Gick så bra så! Efter det drog jag till Gränby och kikade lite. Kom hem med en tunika/klänning,nya solbrillor(panikköpta),och ett armband. Såklart blev det svenska jordgubbar och glass köpt med! :)

Ska snart börja packa lite då jag åker till Calle om en timme ungefär. Ska förbi Gränby innan.

Imorgon blir det förmodligen Gröna Lund med baby! Ska bli riktigt mysigt :) Och såklart ska det bli huuuur varmt som helst :O
Men bara att klä sig tunt!


Riktigt orange irl,camen ljuger. Så drog till med ett bälte i midjan för lite festligare look.


Det näst sista från vänster är inte inköpt idag utan det är en födelsedagspresent från Natta! De andra fyra köpte jag idag :)
Nitar är riktigt snyyyyyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0