29.Juni.2010

Blev att inhandla saker för att göra egna hamburgare och pommes! Riiiiktigt gott blev det :) Sitter nu och kollar på matchen mellan Spanien-Portugal, riktigt jobbigt med alla dess tutor då det låter som en bisvärm!

Imorgon blir det att bara ta det lugnt. Åker hem någon gång runt lunch eller så. Torsdag blir det också att ta det lugnt. Fredag verkar bjuda på UNDERBART väder så jag kommer nog ligga vid poolen HELA dagen! Lördag och söndag ska såklart bli ännu varmare,runt 32 I SKUGGAN står det på SMHI. Såklart ska jag jobba de två dagarna! Riktigt piss men men, det är pengar :)

Nej nu ska jag mysa ner mig framför tv;n och kika med Calle :)


<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0