2.Juni.2010

Äntligen en lagad data och inte bara det! Har en ny dator med :D En Samsung, riiiiiktigt snygg och stilren. Är dock riktigt trött så jag orkar knappt sitta och kika igenom den. haha.

Imorgon är jag ledig så tänkte vara hemma hela dagen, sola och bada i poolen. Sen göra de tre arr till Annas student :) Bara vara hemma och njuta av ledigheten :)

En sak som dock va tråkigt va att resten av kläderna från HM va antingen för små eller så fick jag fel vara :/ Så ska lämna tillbaka det. Men vet inte hur man gör?!?!?! Hjälp!!!! Hur gör man retur på kläder från HM?!


Längtar tills på lördag kväll! Har saknat mina vänner <3 Johanna,Fia och Becca!



Snart exakt ett år sedan som det var min tur att hamna ute i arbetslösheten och allt därtill!Saknar skolan fortfarande, mina floristlärare och att bara umgås och ha en rutin om dagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0