2.Maj.2010

Nu blir det sova av för min del! Ligger i sängen med bärbara på magen och håller nästan på och somnar. Imorgon som sagt kommer jag inte göra mkt. Ska kanske in till stan för att handla lite och lämna blommorna hemma hos Calle. Då jag inte kommer hinna åka till Calle på fredag innan Annas mottagning :)

Uppdaterar imorgon, slänger upp lite nya bilder med som legat och väntat på mina två kameror! :)



Imorgon ska jag sola HELA dagen inprincip! Återstår att se hur man kommer se ut sedan ;D

Kommentarer
Postat av: jess

tja :)

Du lägger kläderna i en plastpåse (vanlig) och häftar/tejpar ihop den. Sen sätter du returettiketten på framtidan så den syns när du lämnar in den :) allt brukar stå på papprena :) Annars kan dom på posten hjälpa dig om du inte förstår :) Kramkram

2010-06-03 @ 13:13:38
URL: http://stromselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0