30.Juni.2010

Dåligt uppdaterat idag jag vet men har haft annat för mig. Har precis städat huset och hämtat lite blommor från rabatten. Pioner,gula prästkragar,doftjasmin osv :) Blev en blå,gul,vit bukett. Somrigt och fint! Funderar på att ta en röd trädgårdsros i badrummet. Tror det kan bli fint :)

Nu tänkte jag äta lite smultron och glass. Hann ut innan all regn sköljde ner från himlen tidigare idag!

Imorgon ska jag och mamma åka till mormor och morfar. Var längesen jag var där :) Så ska bli mysigt,




Haha skrattkammaren är klockren! Som tur är ser man inte ut sådär. Ärligt, tänk om man skulle sett ut sådär. Stor överkropp och liten underkropp. Tackar gud för att jag ser ut som jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0