30.Juni.2010

Somnade nästan direkt igår kväll/natt, riktigt trött igår. Det var nog värmen och solen som fick mig att bli så himla seg!

Åkte hemifrån Calle runt 10.00 idag då han skulle till SKyttorp för att hämta lite saker och sen besikta bilen och jag kände mig inte direkt road över det! Så ringde mamma och mötte henne på Maxi för lite handling av föda! Sen hem och bara ta det lugnt, riktigt konstig och trött så jag somnade till i soffan i 1½ timme ungefär. Man blev pigg efteråt iallafall!

Nu tänkte jag ta en storstädning här inne och sen får jag se! Sova tidigt tänkte jag iallafall :)

Imorgon är det 2 år och 2 månader för mig och Baby! Lycka!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0