4.Juni.2010

Godkväll alla människor! Först och främst ska jag säga GRATTIS till alla studenter ;D! För nästan exakt ett år sedan var det jag som stod där på flaket och skrek  mig hes! När jag jobbade idag så åkte det massvis med skrikande studentflaksmänniskor och jag fick nästan en tår. Då jag fick sådana minnen från förra året då det var min klass som stod där. Kändes så mäktigt på något sätt. Att se årets studenter vara med om samma sak som jag.

Jobbade från tidig morgon då vi började tidigare imorse entimme eller så, åkte från jobbet halv 7 och åkte direkt till Calle för att gratta Anna som tog studenten idag! Grattis till henne! :)

Drog sen en snabbis till Storvreta för att hämta upp Max och sen till Pano för lite grabbhäng där. Mötte upp Brinkman med världens sötaste hund i cykelkorgen! Tror aldrig jag sett en så liten och lurvig filur, den var helt uuuuunderbart söt!

Ligger nu proppmätt efter kött och potatisgratäng och till efterrätt blev det marängtårta med jordgubbar :)

Ska upp tidigt imorgon för att ta bussen till jobbet då jag ska till Sthlm efter jobbet så då slipper jag ha bilen i stan :). Längtar verkligen tills imorgon! :) Kameran ska med och såklart det bästa humöret jag har :D!



Min snygging till vän! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0