18.juni.2010

Blev jobb idag, gick väldigt bra och jag är ovanligt trött faktiskt! Sitter och gäspar så ska nog snart börja packa lite smått då jag ska till Becca imorgon och sen fixar vi oss hos antingen henne eller Johanna! Sen utgång på det! :)

Så blir att packa kläder,skor,och allt därtill. Måla om naglarna med! Blir nog samma knallrosa färg då det kommer matcha klänningen perfekt :D

Saluhallen lördag alltså! Första gången man går dit :)





Nu tänkte jag kika lite tv med mamma och pappa och sen bara ta det lugnt, :)

Längtar lite efter midsommardagen(alltså dagen efter midsommar), då jag och Ida ska till Grisslehamn för att sedan åka ålandsbåten med våra familjer och massa fler! :) Ska bli riktigt mys, sen sover vi på campingen där i varsin husvagn, åh nostalgi! :)

Uppdaterar senare säkert! :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0