27.Juni.2010

Ida och Niclas kom förbi för några timmar sedan och stannade i 2 timmar ungefär. Badade i poolen och fikade. OCH bokade stuga nere i Ullared i början av augusti :D Så Calle,Jag,Ida och Niclas drar ner i två dagar dit! Kommer bli riktigt mysigt.

Imorgon ska det bli höjdarväder! Så blir att slänga sig i solstolen och tillbringa första timmarna där för att sedan åka in och besikta bilen :). Första gången blir det så får se hure går! Ska nog gå bra :)
Blir hemgång direkt efter och sen in igen till stan för att vara med Calle :) Håller verkligen tummarna över att han är ledig på tisdag/onsdag så vi kan åka till Grönan! Riktigt sugen på det :)







Där stolen till vänster är är ingången till förtältet så man kan säga att vi bodde nära havet! :)








Hade race påvägen hem från båten! Pappa och jag mot Ida och hennes mormor! JAG VANN!


Mitt armband som jag köpte dagen innan, handgjort av en som var med oss på campingen, när jag kom tillbaka från båten så märkte jag att det hade lossnat :(





Fiskade strömming och fick lite publik där ett tag! Var väl mer än 15 st.



Riktigt fin bild på Ida och Niclas i solnedgången!




Barndomsvänner med 3 veckors åldersskillnad



Några av alla bilder som togs i helgen! Riiktigt bra helg :)

Längtar tills i början av augusti!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0