3.Maj.2010

Godkvällens! Blev att sola några timmar idag, sen tog jag tag i vattning av alla blommor utomhus och sen gjorde jag tre snittarr till Calles syrra och sen gjorde jag ett lågt arr av resten av blommorna som blev över :)



Calles studentbukett som jag gjorde till han för EXAKT 2 år sedan :).


Sådär blev Annas snittarr! :) Riktigt studentiga! Tog lite blommor från trädgården för att fylla ut det hela :)


Här sitter jag nu med min nya älskade Samsung! Gillar den starkt :) Gråmatt i utseendet och inte sådär blank som de flesta datorer är.



Idag var jag klädd i endast leopardmönstrat ;D Drog på mig ett par jeansshorts från HM när jag åkte in till stan för att lämna snittarren hos Flyberg och sen handlade jag lite på Maxi :) Snart blir det jordgubbar,grädde och glass! GOTT!!!!!

Ska nu ut och packa. Imorgon bitti börjar jag 07:30 och slutar runt 19 skulle jag gissa på. Så blir en tidig sömn för min del! Efter jobbet imorgon åker jag till Calle för att försöka hälsa på Anna snabbt innan hon drar ut på kvällen, sen dagen efter tar jag bussen till jobbet för att slippa ha bilen stå på jobbet en natt då jag på lördag efter jobbet åker till Sthlm! Längtar :). Söndag blir det jobb och sen runt halv 10 på kvällen drar jag till Arlanda för att hämta mamma och hennes jobbkamrater då de åkte till Barcelona igår natt :)

Uppdaterar säkert senare! :)



Jag just nu,höhö lagom bränd efter ett antal timmar i solen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0