24.Mars.2010

Godkväll! Dagen har både varit mindre bra och bra!
Ligger i Calles säng och bara tar det lugnt. Har så förbaskat ont i mina händer så vet inte riktigt vad jag ska göra. Är så himla seg i knogarna.

Imorgon är jag ledig så funderar på om jag och Calle ska åka tidigt imorgon och kontrollbesikta min bil. Ska besikta skadorna som kom när jag blev påbackad för några veckor sedan. Så ska se om vi hinner lämna in den innan vi åker till fjällen.

Imorgon blir det att åka hem och fira mamma som fyller! Sedan skjutsa in mamma och pappa till stan för de ska på kryssning :).Ta fram lite kläder inför fredagen då jag ska ut med tjejerna! :) Har ingen som helst aning vad jag ska ha på mig menmen. Hittar säkert något! :)

Fredag - Utgång-
Lördag - Hämta mamma och pappa
Söndag  - Oplanerad
Måndag - Jobba
Tisdag - Jobba
Onsdag -  Packa
Torsdag - FJÄLLEN ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0