28.Mars.2010

Har inte tid att vara sjuk! Har börjat få ont i halsen och är superseg i huvudet. Jag har inte TID! Jag som ska upp till fjällen i en vecka på torsdag tidig morgon.

Sov dåligt inatt med, drömde massa konstiga drömmar om lodjur och massa skit! Har ett lodjur som går runt vårat hus. Såg spår 20 meter från min stuga så är rädd för att den ska ta katterna våra och allt. Drömde tillochmed att den dödade människor :/ Nej usch! Nog därför jag drömmer om den för att pappa visade mig spåren igår. Och jag skojar inte, deras tassar är som hela min HAND, inte handflatan utan hela HANDEN!

Nog om mardrömmar. Imorgon blir det jobb och efter jobbet åker jag såfort som möjligt till Ekebygymnasiet. Har inte varit där sen i Juni så ska bli himla roligt att träffa alla lärare och elever! Gick som sagt ut i somras och ska tillbaka dit imorgon för att se när årets tredjeklassare har gjort sina YB. Som sagt så var våran skola och flera i landet de första att testa på detta stora prov. Jag och 3 till från klass FL3 var med och genomförde det och det är bland de bästa jag har gjort! Ska bli så otroligt roligt att se detta! Minns allt som igår så längtar tills man får se deras resultat! :) Ska nog dit och kika med Karlsson! Ska bli kul att träffa henne med :D Har itne träffat henne sen i somras! HERREGUD ALLTSÅ! TIDEN!!!!!!!!! som bortblåst.


Nej nu ska jag börja packa inför Arådalen. Då jag jobbar mån-tis så blir det knappt om tid så passar på idag :)


Kommentarer
Postat av: Tessen

det ska bli en massa kul att träffas ikväll och se YB :D Undrar hur de fått plats..?

2010-03-30 @ 17:58:39
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0