2.Mars,2010

Vilken underbar dag! Vaknade tidigt imorse av klockan och åkte sen till mammas jobb för att jobba med henne :). Slutade klockan två och åkte då hem för att byta bil men så blev inte den saken. Hände lite saker så tog mammas bil istället. Ska åka och ta min bil imorgon :)

Efter jobbet åkte jag in till Persson och vi kikade på stan, jag fann en skitsnygg svart body med rosetter ibak i ryggen. Visar en bild någon dag! Går nästan ner i svanken med urringningen men det va så jäääkla snyggt!
Vi gick tillbaka till Persson och gick till Bastulokalen och bastade :) Myysigt i kylan!

Sen åkte jag hem mot Calle och höll på att bli påkörd, vissa kör som idioter verkligen!! Jag och Calle åkte till Sara&Linus och fikade. Träffade bebbarna och bara hade det trevligt :) Tack <3

Nu kikar jag tv och tänkte snart sova! Jobb imorgon sen hem och byta bil sen hem till Calle igen! :)

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0