3.Mars.2010

Godkvällens!
Blev jobb mellan 08:30-18:30 idag och Persson kom förbi en snabbis och sa Hej. Hon gick en promenad så hon passade på och se hur jag jobbade :) Var väldigt lugnt på jobbet så jag stod mestadels hela dagen och snittade. Så jag har ont i mina händer. De är torra och spruckna. REDAN! Men är det en blandning av snittblommor,vatten och kyla så blir det väl så :)
Åkte sen och bytte bil och sen tillbaka till Calle :) Sitter nu där och tar det lugnt. Gurra och Calle spelar NHL-BOOOOORING! Och jag tänkte gå och ta en dusch.
Imorgon däremot ska jag sova ut till en viss tid. Sedan åka och hämta mina däck till bilen med Calle och sen får vi se! :) Ska hem imorgon kväll iallafall då jag jobbar på fredag och måste hem och fixa lite saker.
Hörs sedan! Dusch nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0