6.Mars.2010

Nu blir det sova av! Inatt fick jag lite sömn då bussen var 30-40 minuter försenad. Calle försvann klockan 06.00 på natten. Letade igenom HELA huset men ingen Calle. Så jäkla äckligt att inte veta vart han va, kollade tillochmed bilarna utanför om han låg och sov där. Han kan ibland ha en tendens att somna lite varstans ;)

Två timmar senare så kommer han ner till mig och det visar sig att han gått i sömnen. Två trappor till övervåningen och lagt sig brevid sin pappa i sängen och sovit. Han är för gullig!

Nu ska jag sussa iallafall :)

Imorgon kommer Calle hit senare och vi ska bara ta det lugnt! Måndag blir nog att åka till stan och kika lite och göra lite ärenden. Men jag ska inte köpa några mer klädesplagg innan i mitten av April då ULLARED står på listan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0