1.Mars.2010

Nu är tvätten nästan klar, ska bara sortera allt :) Sedan blir det en tidig kväll för mig då jag ska upp och jobba med mamma imorgon! Många sjuka så jag hoppar in som extralärare ;) Alltid lika roligt :D

Jag har jättemycket bilder att visa för er och jag börjar nu!



Som sagt så fick Linus & Sara två tvillingpojkar den 22:a februari iår och de är så underbart söta! Jag är så glad för eran skull att allt gick bra och att ni mår så bra allehopa! Jag kommer snart och hälsar på, så säkert så! Kram på er <3

Före och Efter-bild från när vi målade/tapetserade om i vardagsrummet hemma!


När de firade mig på morgonen, dock dålig bild men!


Bilden säger väl allt ;)


(Stora bilden)Bild 1: Vykortet jag fick från mamma. Ni ser själva vad som står ;)
Bild 2: Ett Doftljus som doftar choklad som jag ställde i badrummet. Doftar underbart!(I bakgrunden står en av de två parfymerna jag fick av baby <3)
Bild 3: En supersnygg spetskjol jag fick av Bror&Carolin! Tack! <3
Bild 4: Body som jag är förälskad i! Tack Bror&Carolin<3
Bild 5: Armband från Bror&Carolin <3

Sen blev det saker till bilen, påslakan,presentkort,pengar,Brudkista som jag fick ärva av mormor. Hon hade fått den av sin mamma så den kommer gå i arv flera generationer! <3, sen fick jag smycken,väska och parfym av baby. Och sen massa mer saker! En underbar födelsedag iallafall <3

--------------------------


<3


<3


Nu tänkte jag kika hur man öppnar ett sparkonto och sen blir det att fixa naglar och packa lite för imorgon jobbar man 08:00-14:00 och sen åker jag direkt till stan för att träffa Persson förmodligen och efter det vara med Baby och sova där för att sedan jobba på onsdag :)

Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0