1.Mars.2010

Sitter här ensam och tuggar tuggumi. Baby åkte hemifrån mig för 2 timmar sedan ungefär för att jobba :).
Jag passar på att städa och gör allt som man annars inte orkar eller hinner ;).

Har redan börjat skriva en inköpslista tills jag och mamma åker till Ullared i April! Ja,jag vet att det är låångt dit men när man kommer på saker man behöver köpa så passar man på och skriver upp det. Eftersom vi endast kommer shoppa från 08:00-16:00(åker buss) så måste man planera in hur man ska shoppa så man hinner gå igenom allt! De som inte varit där skrattar säkert men man måste göra så för att hinna. Ni anar inte hur stort det är!

Idag är det 1 år och 10 månader för mig och Baby ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0