18.Mars.2010

Ber om ursäkt för vääääldigt dåligt bloggande men har haft lite att göra! I måndags så kom Calle hem från fjällen och vi åkte direkt och kollade på en lägenhetsvisning i stan. Riktigt fin lägenhet men såååååå liten! 36 kvm var det men kändes som knappt 20kvm.

I tisdags, hmm vad gjorde jag då. Jo jag va först med Calle och hans pappa och fixade lite saker. Hämtade bilar och bara tog det lugnt på hans firma. Sen mot kvällen åkte vi ut till mig för att fira Ida som fyllde 20 år! Grattis i efterskott till henne ;). Åkte in till stan igen mot kvällningen för att bara mysa och ta det lugnt. Jag skulle jobba dagen efter och sen gå på Vårinspiration med Interflora. (Återkommer dit).

Onsdagen bjöd som sagt på jobb från 08.30-18.30 och sen åkte vi tjejer direkt till Victoria konferenscenter där det bjöds på mat, kyckling och bulgursallad. MUMS! Efter blev det 2 timmars inspiration med Anna Fraser. En tjej som verkligen vet hur man får folk att lyssna!




Nästan identiska bilder men fick inga närbilder på sakerna. Sara Köppä kanske kommer upp med några sedan! Va kul att träffa dig Snaran efter så lång tid! :)

Har iallafall mycket bilder att visa så slänger upp dem i oordning!






Dåliga bilder men de kommer bli så jävla snygga i sommar till bruna armar,vitt linne,kavaj och glajjor!




Nej nu ska jag snart bädda ner mig i sängen. Ska packa först och ta fram jobbarkläder för imorgon blir det jobb och efter jobbet åker jag till Calle :) För att sen jobba lördag med :)

Natti Natti! :) Släng gärna iväg en kommentar, alltid trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0