12.Maj.2010


Min älskade klänning som jag hade på valborg, Gillar den verkligen!




Ibland känner man sig vacker, och då är det viktigt att ta vara på det tillfället! Jag som person har svårt att känna mig vacker/fin/söt. Det finns tillfällen då man känner "yes idag är jag snygg" men det förstörs av någon negativ tanke om något jobb,vänner osv. Det är så synd! Man mår så mycket bättre när man känner sig vacker.
Man måste bli bättre på det!




Min nuvarande favoritspellista på Spotify:

WALLOBA

Bara pepp,sommar och glada låtar! Så in och dansa av er lite ;)


Ni har blivit dåliga på att kommentera mina inlägg hörrni, skärpning på er ;)!




Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGING :)

2010-05-12 @ 20:01:19
Postat av: sandra

vilken söt tröja :) varifrån?

2010-05-14 @ 00:59:03
URL: http://vilketfintparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0