21.Maj.2010

Som sagt har min dator gått sönder så kommer bli dåligt med bloggande hedanefter då jag inte vet hur jag ska göra med beslutet om att köpa en ny eller försöka laga den :/. Alla modellbilder,minnen,studentbilder osv är puts väck! Får se om C kan hjälpa mig med hårddisken och kolla så den är hel!

Jag kommer jobba massvis nu flera veckor framåt så kommer ha det som prio ett!

Nu ska vi grilla lite och jag tänkte ta en dusch då jag legat i solen från halv 12 till halv 3. Lagom brun man börjar bli :D ! Ni som känner mig vet mitt pigment ;)


Bilden togs förra veckan. Har byggt på brännan idag!! 

Sugen på att uppdatera min systemkamera lite. Men väntar tills pengar rullar in! Nytt objektiv skulle aldrig sitta fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0