24.Maj.2010

Godkväll! Jobbade idag mellan 08:30-19:00. Tiden idag gick väldigt fort faktiskt :) Så skönt när det är varmt ute och massa sommarplantor, man slipper slå in varje krukväxt då man fick slå in exakt allt i vintras. Huuuuuuuuge ;D

Åkte och tog lite snabbmat på Donken efter och sen åkte och till C där han plockade upp mig. Vi drog till Linus & Sara istället för lite fika :)

Tänkte sova om en timme eller så då C och jag ska upp tidigt imorgon för att lämna in bilen. Sen blir det en runda på stan för att sedan åka och hämta Calles Volvo, den får jag köra medans min är på lagning :)

Ska förmodligen köpa en bärbar! Lutar åt det hållet :) Får se när bara då jag jobbar hela veckan och helgen :) Förutom imorgon och på onsdag :) Men vill inte åka själv och köpa då jag inte har koll alls på vad man ska kolla efter osv. Så får försöka hitta en dag som passar. :)

Sov Gott! Uppdaterar imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0