28.Maj.2010

Jag orkar bara inte blogga. Jobbat de senaste dagarna och har som sagt ingen dator då den har gått sönder totalt. Blir nog att köpa en bärbar nästa lön. Eller så tar jag det på en gång, tror nog det blir så :)

Imorgon jobbar jag från 09:15-16:15 ungefär. Blir nog övertid då det är så mycket vagnar och plock efter stängning. Efter jobbet åker jag till Calle :) Har inte träffat han på hur många dagar som helst! Hatar det :( 

Huvudvärk har jag med, haft det i två dagar nu då jag stått brevid en hel vas med liljekonvaljer hela dagen idag. Tål inte dem :/ Menmen!

Ska nu ta en vaaaarm och lång dusch, duschar i stora huset så jag inte behöver stressduscha på 5 min, för så länge räcker mitt varmvatten inne hos mig! haha

Sov Gott!!





GE MIG VÄRME OCH SOL! Så jag får fixa med brännan!


Kom precis på att jag nog ska försöka laga min dator(lämna in den på måndag) OCH köpa en bärbar! Varför inte :D
Vill ha en stationär när jag redigerar, JAG VILL FOTA NU!!!!!!!!!! Förslag på lite nya ställen i Uppsala att fota människor i? Och sen en bärbar då jag itne är hemma så mycket annars, är hos Calle, åker runt osv :) Sen är det alltid skönt att ha i sängen, framför tv;n osv :)
PEPP!!!!!!!!! Bärbar OCH stationär HERE I COME ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0