2.Maj.2010

Ojoj! Helt slut ärligt talat. Inte sovit ut sen i fredags och gått upp innan 8. Bara för att Calle jobbar :( Vi hade iallafall jättemysigt igår på bion och vi åkte hem och mös. Blev att lägga sig tidigt då man var helt slut! Likaså Calle.

Åkte ifrån Calle imorse och sedan dess har jag mest varit ute och hjälpt pappa. Laddat ner Ps så nu kan jag äntligen lära mig grunderna! Kommer nog använda brushes mest och är redan fast!

Ikväll blir det att ta det lugnt. Vi ska grilla fläskfilé ikväll med potatisgratäng! Gud jag är redan hungrig :O. Sedan blir det lite bilder! :) Som jag har lovat. Men slänger upp dem efter 22 ikväll.

Kommer ha lite att göra ikväll. Börja med headern till bloggen, städa, hjälpa Martina med hennes blogg,sedan blir det väl alltid något som man inte planerat ;)


Bilder tagna tidigare idag


Kommentarer
Postat av: Tessen

snyyyygg design jag anlitar dig snart! :D

2010-05-02 @ 21:27:45
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0