2.Maj.2010

Nu har jag lite att göra! Blev jättepepp på att ladda ner nya PS och sätta igång med headern! Så jag ska ut och fota massa bilder nu och sedan när jag är tillbaka så är det klart att använda :D. Matthias är nästna HELT klar med min design så ikväll förmodligen så kommer den upp om det inte blir några konsekvenser!

Filmen igår var faktiskt riktigt bra! Fick sällskap både på höger och vänster sida! Kul att se dig Jessica! :) Riktigt komiskt egentligen att man hamnade brevid varandra av alla platser i salongen!

Hörs senare då det kommer mer bilder från Valborg! :)

Hade en riktigt mysig kväll igår med Baby. Nu har det varit VI i MER än 2 ÅR <3!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0