31.Maj.2010

Blev ingen solning imorse/iförmiddags då det inte var allt för varmt och det var mycket tjocka moln på himlen. Så runt 12:00 drog jag mig till stan. Åkte först till Elgiganten för att lämna in datorn, får se om de ringer idag eller imorgon om hur läget är. Då de inte visste om det gick att laga datorn och rädda alla filer/bilder. HOPPAS!!!

Åkte sen vidare för att kika på lite skor. Fann ett par skitsnygga och bekväma festheels!






Riiiktigt sköna att gå i även fast klacken är hög!

Drog sen vidare till MediaMarkt där jag hittade en bärbar som jag förmodligen kommer köpa på torsdag! Bra pris, stor och bra så det verkar bli en Samsungdator!

Gränby nästa där jag endast gick runt och kikade mest. Träffade på Lill-Malin och sen Ida. Gick och sa hej en snabbis hos Calle men han hade fullt upp så gick vidare och åkte till Maxi där jag handlade åt mamma :)

Sitter nu hemma och tar det lugnt. Jobb imorgon och på onsdag. Sen ledig sen jobbar jag fre,lör,sön :)





Lite bilder jag tog idag, Saknar som sagt redigering,ta foton osv! Har varit utan dator i över en vecka nu :(

Börjar låta lite mycket nu. Grävmaskinisten från pappas jobb är här och håller på med parkeringen. Imorgon är det äntligen klart hoppas jag! Han håller på och gräver för fullt och imorgon ska det fyllas på med nytt grus över hela ytan. :)

Uppdaterar senare säkert! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0