3.Maj.2010

Saknar Calle! Han jobbar så himla mycket på 3butiken att jag snart blir tokig. Han jobbar 10 timmar om dagen varje dag i veckan så man hinner ses några timmar på kvällen sen så somnar man.

Men jag sitter iallafall och funderar på att skaffa nya mobilen Xperia från 3 med ett nytt abbonemang. Någon som vet om den är bra!? Iochförsig kan jag prata med Calle om det imorgon då han kommer hit efter jobbet! :)

Jag har haft abbonemang hos 3 sedan jag skaffade mobil tror jag ärligt talat. Har svårt att släppa det och jag rekommenderar det starkt! Bra priser, bra täckning faktiskt och snygga telefoner!

Nej nu ska jag göra lite annat och sedan får jag se vad som händer! Klockan är ändå halv 9 :O Oj vad tiden gått fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0