7.Maj.2010

Godkvällens! Blev en heldag i stan med mor idag. Åkte hemifrån 10:00 och kom hem 15:00 så det va inte helt fel! :) Blev att kika på Gränby då jag kom därifrån med ett par nya brillor.Gick till C såklart och pussades lite ;)
Och sedan drog vi till MediaMarkt för att köpa en liten och smidig skrivare/fotoskrivare till mig! :) Perfekt det :)


Blev sedan Skopunkten,Ö&B och Ica Väst men för ovanlighetens skull köpte jag inget på Skopunkten!
Fanns varken några snygga eller i min storlek :( Letar efter ett par svarta pumps med platå!:
(inte blanka som de på bilden utan matta)

Nej nu ska jag fortsätta kika på Deja Vu på tv;n och äta min salsasås med nachochips! Min drog ;)

Imorgon ska jag äntligen få vara med C <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0