16.November.2010

Har nästan legat i soffan hela dagen. Inte så mycket att göra då man ligger hemma sjuk

På torsdag ska jag förmodligen åka och ta stelkrampsspruta och sen jobba efter det.Efter jobbet ska jag och Calle på bio klockan 21. Riktigt mysigt :) Sen på fredag ska jag möta upp mamma och pappa i stan för en till dos med sprutor. Blää! Men de behövs :) Vill inte bli sjuk.



Skorna och jeansen är verkligen 2 saker just nu som jag använder heeela tiden! Skorna dagligen och jeansen när de är rena haha. Ska nog införskaffa ett par till jeans fast i en annan färg. Kanske mörkblå eller något :) Tänkte kika på fredag! Weekday har snygga jeans med BRA passform! Perfekt i längden och sitter perfekt över rumpa och ben!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0