17.November.2010

Har haft fullt upp idag här hemma. Har dammsugit,målat,lagat mat,städat,fotat och massa mer saker. Nu dagarna som kommer har jag att göra och jag gillar det!

Torsdag: Först ska jag ta stelkrampsspruta runt halv 2 och sen direkt till jobbet för 4 timmars jobb. Sen 21.15 blir det bio med älsklingen för att se på Harry Potter!
Fredag: Först ner på stan för lite ärenden sen möta upp mamma och pappa för ännu fler sprutor(Twinrix),sen förbi Gränby då de ska ta visumbilder osv.På kvällen ska jag skjutsa och hämta mamma då hon ska träffa sina arbetskollegor. 
Lördag: Ska till Älvebrink för att fira henne då hon fyller 20 år idag! Grattis!! Lite förfest där och sen utgång på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0