19.November.2010

Goddagens! Har haft fullt upp igår och idag. Igår så va jag först och tog en stelkrampsspruta. Lagom töntig man är som nästan svimmar. Inte för rädslan utan för att kroppen reagera väldigt konstigt ;S Sen så åkte jag till Gränby för att vänta in tills Calle slutade. Jag hittade en snygg kroppsdress! Visar senare ikväll! Åkte sen och kollade på bio! Blev Harry Potter och den var riktigt bra!

Ska skjutsa mamma till sin jobbarkompis där de ska ha lite mys med kollegorna! Sen hämtar jag upp mat på vägen och hämtar sen Carro och Bror vid bussen!

Idag så åkte jag till stan till 10. Gjorde lite ärenden och tog sen bussen till Gränby där mamma va, gjorde lite ärenden där med och sen fixade vi bredband till mamma hos Calle och mötte upp pappa.
Åkte och tog sprutor vi tre. De till Indien och jag till Thailand :)

Uppdaterar mer senare! Lite bråttom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0