1.November.2010

Ibland får man ha lov att må dåligt, skit rent ut sagt!

Nu tänkte jag ligga vaken länge! Så länge tills jag somnar utan att stänga av tv:n och verkligen sova ut imorgon så jag slipper ha hela dagen oplanerad. Ska iallafall ut och gå/springa, fixa ipoden med ny musik, hjälpa pappa med saker som han bett mig att göra utomhus.

Calle skulle ha kommit till mig men han kom inte längre än till Maxi, när han skulle ut på 55;an så la bilen av, rattlåset satte in och han körde rätt in i trottoaren/refugen. Så det sluta med att bilen pajade. Däcket och bromsskivorna helt förstörda. Så ingen Calle kom ikväll. MenMen, vad gör man när bilen hämtas av en bärgningsbil?

Nu tänkte jag sluta skriva! natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0