23.November.2010

Godkväll! Blev att jobba idag från två till stänging. Riktigt mycket att göra då vi har helsidesannons i UNT idag. Mittuppslaget desutom! Men tiden går fort då man slipper kolla klockan var 5:e minut.
Imorgon börjar jag 08:15 så blir att lägga sig ännu tidigare ikväll:)

I gårdagens inlägg om att man förändras så fick jag en kommentar om att nedersta bilden i inlägget va tillgjord. Oj vad tillgjord, det enda jag gjort är att mörka upp det hela. När anonyma id*oter kommenterar kan de istället vara tyst. Så himla onödigt att ens kommentera och inte våga stå för vem man är :) Jag sitter och skrattar just nu då jag tkr det är så himla roligt! haha herregud!
" Nej hon tar åt sig då hon tar upp detta i bloggen". Ahmen visst. Jag tar alltid åt mig av att jag blivit snyggare med åren? Vem gör inte?!

Här har du fler!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du jämförde en bild där du liksom skrattar och är inte beredd på, med en bild där du posar till tusen för att få en så bra bild som möjligt! Där av att dem är tillgjorda. Modellbilder blir liksom lite tillgjorda för att man ser ju att man posar. Tycker det är svårt att jämföra såna bilder med "vanliga".

2010-11-24 @ 00:38:05
Postat av: Anonym

Jag menar ingenting med att vara dum utan jag tycker att alla de där bilderna står du och posar. du har säkert tagit 3000 bilder och valt ut dom bästa. du jämnförde med en bild där någon tagit ett kort på en fest. Jämnför istället de här bilderna med en ny fotosession om några år eller jämnför en random bild med en randombild. Jag tycker absolut att du blivit snyggare jag med.

2010-11-24 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0