2.November.2010




Översta bilden tog jag idag på en Kalanchoe. Jag har ställt om inställningarna på kameran,ISO,slutartid,bländare och allt därtill! Så nu kan jag köra lite utan CloseUpfiltret :)
Bilden under är på Sedum som jag tog igår tror jag. Och där använde jag CloseUpfiltret.
För ni som inte vet vad ett Close Up filter är så är det som en extralins som man fäster längst fram på objektivet och det blir som ett sorts förstoringsglas. Jag har Close Up +4 så den zoomar gånger 4.
Skulle så hemskt gärna ha ett Makroobjektiv men är nog fan inte billigt!

Har sytt in min "korsett" idag så nu kan jag ha den! Innan hängde den bara och satt som skit. Nu sitter den tajt och där den ska! Så kanske har den på mit på fredag med en kavaj! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0