12.November.2010

Godkvällens. Har knaprat piller hela dagen så mår lite bättre.Har städat lite, skottat snö och tagit in ved till pappa. Även fast jag inte mår bra så vill jag hjälpa till här hemma. Pappas rygg klarar inte veden och skottningen var för min egna skull! Så jag kan gå i badtofflor mellan husen och slippa sätta på sig ordentliga skor hela tiden haha!


Mitt "sovrum" Mitt hus är format som ett U och i mitten av U;t är badrummet kan man kortfattat säga det! Här är iallafall sängen, en byrålåda(wich I love!) och mitt finfina sängbord som jag skapat själv av ett lecablock och lite vit sprayfärg! Läckert ;)


Står brevid sängen och fotar. En till byrålåda(i samma serie som andra) och en soffa. Sen där jag sitter med datorn och därbakom mitt barbord som pappa gjort helt själv till mig!


Vy till köket. Inte mycket för världen men jag gillar det :) Alla hyllor och bänkskiva har pappa gjort helt själv. Fräst och tillverkat :)


Där ser ni en till bild


Vy till hallen. Bakom dörren är det två stora garderober som är proppfulla!




Mitt mysiga badrum som går i vitt/grönt/brunt.


 Kyl/Frys och skafferi. På kylen hänger det ett studentfoto från 2009 och sen två vykort från Calle när han va i Egypten och Spanien :)

Sådär! Nu vet ni hur jag bor här på landet :) Har som sagt ett eget hus på tomten :) Men inte länge till hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0