13.Oktober.2010

Godkvällens! Igår blev det jobb hela dagen. Helsidesannons i UNT. Så var lite att göra kan man säga. Annons ända tills på söndag är det. Nackdelen med att det blir kallare ute är att man måste paketera och slå in varenda blomma(förutom ljungen) och det tar på krafterna. Men kunderna måste få icke köldskadade blommor med sig hem! :)

Igår efter jobbet så åkte jag direkt hem till Calle för att snabbt byta om från jobbkläderna. Vi drog ner till studion tillsammans med Anna och Linus. De spelade in lite och låten fastna direkt på minnet! Riktigt bra :)
Lite coolt det där med sångbås och allt. Inte vart med när de spelat in tidigare.
Efter 3 timmar va de klara för dagen och vi åkte till Flogsta för lite gotteligottgott. Calle försökte lura i mig godis och såklart så drömde jag mardrömmar om det inatt! Eller mardrömmar och mardrömmar. Men att jag åt godis efter x antal månader. Icke! Nu ska jag sluta med chips och allt sånt där skit. Nu blir det frukt för min del innan Thai!

Idag så mötte jag upp Persson runt 12 för en dag på stan :) Tog en fika på Wayne´s och kikade i affärer. Jag hitta ett par skitmysiga tumvantar och sen ett par skor jag kikat på ett bra tag!



Nya boots! Såå jäkla snygga och sköna! Mina nya favoriter!


Imorgon blir det jobb och tre dagar framåt! På lördag blir det utgång. Förmodligen Saluhallen. Har ej vart där innan så det kanske är på tiden! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0