14.Oktober.2010

Lagom trött man är! Ikväll blir det en riktigt tidig sömn för min del. Måste vara pigg! Då går dagarna så himla mycket snabbare.

Dagen va väl helt okej. Mycket att göra och det mesta va som vanligt. Har fått så jäkla ont i händerna. Tror att det är för att det är kallt och att man använder händerna så mycket med vatten, snitt, slå in varenda blomma med silke och omslagspapper! Men de vänjer nog sig snart :)

Påvägen hem från jobbet så höll jag på att knäcka ett rådjur med! Nästan exakt där Nisse blev påkörd och dog :( Usch snacka onm hjärtklappning. Om jag kört liiite snabbare(bromsade nästan precis innan rådjuret sprang upp ur diket, så hade det smällt!) Usch hatar det där! Vart nära 3-4 gånger med olika djur. Otur?

Nu tänkte jag iallfall ta en satsumas och vila! :)




Då va man allt blond och brun! Nu är man brun och blek ;)

Tänkte slänga upp lite webcambilder sedan jag skaffa datan! Liten resumé senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0