17.Oktober.2010

God förmiddag! Eller vad man nu ska kalla det. Igår efter jobbet så åkte jag till Gränby för att kika runt efter något att ha på mig. Blev ett svart festlinne som man knyter runt halsen med knappar. Riktigt snyggt! Kan slänga upp en bild på det senare :)
Åkte sen och lämnade bilen hos Calle för att sedan bege mig med buss till Persson:) Vi fixade oss och började pimpla! Tror att vi filmade lite sjuka saker så förmodligen kommer de upp här senare! Resten av kvällen behöver jag inte nämna men jag hade det riktigt roligt ändå även fast den inte sluta som jag trodde att den skulle göra!

Calle hämtade mig igår så blev rätt tidig sömn ändå. Men idag mår man som man förtjänar. De 3 sista jägershotarna satte sig i skallen. Bläääk! Så blir att dricka vatten idag/ikväll. Skönt är iallfall att jag är ledig i några dagar nu!

Det blir att städa hos mig. Senare ikväll blir det glass,banan,maränger och chokladsås! Känner verkligen ett sug efter det. Likadant när jag vaknade imorse så åkte jag direkt och köpte glass och leverpastej. En jäkla kombo men fick sådant sug efter hårdbrödmacka med leverpastej på! Kan få så efter en partajkväll.

Slängar upp en outfit senare! :)
Bjuder på denna sålänge:


Den hamna på snedden menmen! Luta skallen istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0