19.Oktober.2010

Jag har bestämt mig! Dagen innan julafton ska jag inte äta något av detta, men på julafton är allt tillåtet,för vad är julafton utan knäck,choklad,lussebullar,pepperkakor!:

*Chips
*Kakor(gäller alla sorters kakor)(Pepperkakor from 1;a advent är OK!)
*Glass
*Popcorn
*Inget som innehåller choklad
*Snabbmat(kan bli något undantag men då springer jag bort det dagen efter då jag slutar sent och åker till calle direkt efter)
*Socker
*Vitt bröd( ta en hårdbrödmacka istället!
*Bakelser

Istället ska jag trycka i mig:

*Frukt(satsumas är min nya kvällsmacka)
*Mörkt bröd
*Fullkorn
*Det som är OK att äta förutom det ovannämda!
*Tuggummi(utan socker)

Detta gör jag för att se hur länge jag klarar. Spara pengar och få till Thaikroppen innan resan! Också för att ha något att sträva och kämpa mot. För min egen del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0