23.Oktober.2010

Godkvällens! Jobbade idag och gick så bra så! Ringde buden på morgonen och gjorde dem. Gjorde sen alla hämtningar. Dels en bukett med 75 rosor i. Riktigt läckert!

Åkte hem efter jobbet. Skulle egentligen ha åkt till Calle ikväll men blev lite ändring då han skulle till invigningen av nya 3-butiken i stan.

Imorgon åker jag till stan med mamma för en heldag med varandra! Ikea,Gränby,och alla andra butiker som faller oss i smaken :). Åker sen efter stadentrippen och hämtar bror i Kåbo hos tjejen sin. Sen på kvällen åker jag in till Calle :)

Nu tänkte jag duscha och sen bädda ner mig i sängen. NattiNatti! :) Kommer uppdatera mer nu då jag inte jobbar nu på några dagar! :)

En spårad bild på Ida och mig i Grisslehamn på midsommar!


Kommentarer
Postat av: idathunberg

hahaha, mycket vackert.

2010-10-25 @ 10:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0