25.Oktober.2010



Min lilla pojke! Ett par år sen bilden togs! I matsalen i skolan. Han gick kocklinjen och jag floristlinjen. Han var clownen och jag den lugna typen. Minns när det var alla hjärtans dag i skolan så satt min klass och hade lektion. Så kom han och Kim in i klassrummet och bjöd på någon bakelse av något slag. Sen så hörde jag dem springa i korridoren utanför. De hade som vagnar som de tog bakelserna på. Så när den va tom så skjutsade de varann i full fart på den vagnen i korridoren! Minns det så väl att jag visste att det va Calle innan jag såg att det va han i korridoren! CLOWN!


En video från i somras då vi var i Ullared! Alla var skittrötta och på dåligt humör då vi åkt bil hela dagen!


I vintras då vi var uppe i fjällen i Calles stuga. Ni tror säkert att backen inte är brant alls men tro mig. Jag kunde inte ens gå upp från det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0