26.Oktober.2010

God förmiddag! Sitter och lyssnar på SNP - One Way Ticket(Feat.G-Kraft)


Ni som inte vet vilka G-Kraft är borde lyssna nu isåntfall. Det är min pojkvän och hans kompis Linus som gör musik tillsammans. Ovan så har de gjort en låt med SNP och förmodar att det är Linus som hjälpt till med musiken(gryyyymt duktig kille som verkligen vet vad han gör) SNP rappar och Calle sjunger melodin.
Är så stolta! Första låten som de är med i på Spotify.
Och snart kommer ännu fler låtar!

Nu tänkte jag plocka här hemma. Fixa lite ute och sen får jag se! Runt kvart över 6 så drar jag till stan för Julinspiration på Victoria Brandstation med jobbet! Ska bli riktigt kul. Kameran hänger med såklart! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0