30.Oktober.2010

Godkvällens! Jobbat torsdag,fredag och idag så därför jag inte bloggat så mycket!
Igår efter jobbet så åkte jag för att hämta ut mitt paket från Ellos. Kunde ha paljettkavajen och träningsbh;n! Klänningen var sådär men tänkte korta av den å göra den till ett linne! Tänkte lägga upp lite bilder på sakerna senare ikväll!

Ikväll blir jag bara hemma. Har varit lite sådär halvt som halvt idag. Inte jättedåligt men inte bra.

Efter att ha hämtat ut paketet så åkte jag till Gränby för att vänta på att Calle skulle sluta jobba. Sen åkte vi till Lucullus för en köttbit. Jag tog oxfilé,fläskfilé med rödvinssås,vitlökssmör och supergoda pommes till!

Sen blev det bara att ta det lugnt då vi båda var väldigt trötta!

Ibland är inte livet mer än värt, men det är värt att leva livet!
Det mesta är orättvist i denna värd, men rättvisan finns när du minst anar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0