7.Oktober.2010

Fick bara tanken och blev förvånad egentligen vad alla människor förändras. Inte bara du eller jag, utan verkligen alla! För några år sedan var vi helt olika än vad vi är idag. För några år sedan hade du din drömkille och allt var perfekt. Medans du står här idag med en näve full med valmöjligheter om livet. Drömkillen du hade har vuxit ifrån och blivit en sådan kille som du aldrig skulle vilja träffa på det sättet idag. Dina tjejkompisar du hade på låg/högstadiet är long gone och idag står du där med nya vänner. Dina vänner som du funnit på det ena eller andra viset. Via det jobb du har/hade,krogen eller varför inte via ditt ex till drömkille?
Man förändras! Livet har en mening med allt och så kommer det alltid att vara. Jag vill förändras och det till det bättre. Vill vara omtyckt, ha ett bra liv och känna lycka! Och man förändras. För några år sen var allt kaos, jag visste inte vad jag ville med livet. Men det är tonåren du vet, då vet man ingenting! Idag är jag inte tonåring längre, jag är över det "steget! och idag står jag här med en pojkvän till Drömkille sedan 2½ år tillbaka, underbara vänner som jag dels träffat via jobb och sen vänner från skoltiden. Man förändras men vissa saker inte! I grunden är allt som vanligt. Det är ytligheterna som förändras. Akta så inte ytligheterna försvårar saker och ting. Var dig själv och ärlig! Ytligheterna syns tillslut.

Man förändras!

DÅ:




NU:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0