19.September.2010

Idag blev det jobb, mellan 09.30-17.00. Var ovanligt mycket folk idag :) Sen mötte jag upp Calle hemma hos honom så åkte vi direkt till MediaMarkt för att kika. Mötte upp bror och Carro där.De hade ställt undan en Volume Master till mig. De hade speciellt erbjudande på dem. 99:-!! Asvärt :D

Nu sitter vi och kollar på tv. Fixar lite med saker och Micke och Calle sitter och pratar politik. Sååååå tråkigt!

Imorgon är jag ledig. Så ska göra massa hemma :) Hjälpa pappa,städa,rensa kantareller, och allmänt göra nytta! Laga middag osv :)

Uppdaterar senare eller imorgon! :)

Ps; Du som påstod att jag skulle noppa mina ögonbryn mindre kan bara hålla käften, avundsjuka någon?


Jag är den jag är och det är jag jävligt stolt över! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, det var inget illa menat. Tycker att du ar vacker, tror att naturliga ögonbryn skulle gora sig stort bra pa dig. Googla ''brooke Shields'' sa tror jag att du forstar vad jag menar.



Jag diggar din blogg foresten.

2010-09-20 @ 11:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0