1.September.2010

Blev jobb idag, var riktigt lugnt så jag stod och gjorde färdigproducerat exakt hela dagen. Hötbuketter. Höstarrangemang, vit/limefärgade buketter och fixade sedan till kylen. Så dagen gick ändå rätt fort. Den har gått långsammare!

Imorgon är jag ledig så jag tänkte sova ut! Sist jag var ledig så mådde jag skit pga ryggvärken,som för övrigt är bättre nu. Så imorgon ska jag städa, fixa fram kläder till dopet. Plantera, snygga till mig, tvätta bilen, och allt som jag hinner med emellan!

Föresten, vad kan man ha på sig på ett dop? Haha, har ingen som helst aning då jag aldrig varit på ett sen jag var under 5 år typ.




Riktgit jäkla nöjd över håret! När jag jobbar har jag antingen det uppsatt eller i en knorr då det är så jobbigt att håret ska vara ivägen hela tiden. Men på lördag(dopet) så blir det utsläppt och vågit! Kommer nog vara riktigt fint, det är bara kläderna som fattas! Någon klänning och klackar tror jag :)
Måste påminna mig själv att jag måste ladda systemkameran och tömma den innan lördag då jag är fotograf på dopet! Ska bli riktigt kul:)

kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0