20.September.2010

Sitter och gör en ny header. Lite klurigt men jag har börjat att komma någonvart nu! Den kommer upp om en halvtimme eller något! :)

Som sagt så fick jag en kommentar för någon dag sedan om mina ögonbryn. Fick svar igen av personen, jag vill gärna veta vem du är! Och personen i sig skrev:


Det är jättesnällt skrivet av dig, och jag uppskattar verkligen att du gillar min blogg! :) Gör mig superglad. Men att jag skulle passa i Brooke Shields ögonbryn är jag väääldigt tveksam till! För det första så är mitt ansikte för litet och för andra är det inte ögonbrynen jag vill ha som fokus. För det tredje så skulle jag aldrig kunna ha så otrimmade då jag har små ögonbryn!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa att inte noppa dem ett par manader! Det skulle passa dig stort bra jag ar övertygad!



2010-09-20 @ 12:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0