26.September.2010

Ber om ursäkt för dåligt bloggande idag men min glöd ligger på noll just nu. Är genomförkyld och allmänt trött.
Dagen har bara varit allmänt seg, legat i sängen nästan hela dagen och snorat. Kollat på Kungarna av Tylösand. Klockrena men knäppa människor!

Nu ska jag ta en varm dusch för att slappna av och rensa tankarna. Sen bädda ner mig och sova!

Imorgon blir det att betala räkningar,manikyr och allmänt ta det lugnt. Sen blir det att laga mat på kvällen tills mamma och pappa kommer hem. Senare på kvällen åker jag vidare till sjukling nummer 2. Så Calle och jag kommer bara ta det lugnt imorgon. Vila och kolla film. :)

Så blir att säga godnatt. Godnatt!

"Missförstå ingenting som du inte vet någonting om"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0