28.September.2010

Sjuklingen här! Blir att vara hemma imorgon då jag inte känner mig pigg alls. Hellre vara piggare tills helgen då jag ska jobba





Mina nya älsklingar som jag glömt att visa för er! Så jäkla bekväma att gå i! Snygga till jeans som till strumpbyxor. Men blir nog mest höstskor för min del. Jeans och någon stor oversize skjorta/tröja eller varför inte skinnjacka till!


Att hela familjen ska ligga sjuk är inge skoj! Ingen är på humör,alla vill vara för sig själva och jag själv mår dåligt av att se dem sjuka. Jag känner mig ännumer sjuk pågrund av att se dem sjuka. Både mamma och pappa är förkylda och brorsan hostar som aldrig förr. Hans snuva kommer väl inom ett dygn!
Sjukstuga! Tillochmed våran katt mår dåligt. Hon var i catfight igårnatt. Vaknade halv 6 av att det va katter som bokstavligt talat skrek utanför fönstret. Så dagen efter kom hon in haltandes och med sår på benet. Uscha! Inte en till katt alltså. Räcker med Nisse :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0